1 juni 2019, extra dag in Cuerres

1 juni 2019 - Cuerres, Spanje

Gistermiddag heerlijk uitgerust, maar eind van de middag ineens doodziek geworden. Maag en darmen helemaal van slag en ineens hoge temperatuur. Te beroerd om op mijn benen te staan.

Door de goede verzorging van Catharina, de eigenares van deze mooie albergue, was ik vanmorgen al flink opgeknapt, maar nog wel wat wiebelig. Gelukkig mochten we van haar nog een dag blijven. We hebben wat kleine klusjes (zittend) voor haar gedaan en genoten van het zalige weer in de fijne tuin. Wat is citroenthee met honing dan lekker!

Morgen lopen we een korte afstand naar Ribadesella waar Catharina voor ons een overnachting heeft geregeld. Afhankelijk van hoe het morgen gaat kijken we of en hoe ver we verder gaan. Gijon bereiken zou mooi zijn, want dan is de rest van de Camino in een 3-weekse vakantie te doen. Als het lopen morgen niet goed gaat dan is Ribadesella voorlopig mijn eindpunt.

Het is helaas niet anders, hoezeer ik nog steeds geniet. Als elke stap pijn doet kost het gewoon teveel energie.

1. Corry Arts:
    1 juni 2019
    Dat is balen,maar gelukkig, een goede verzorging gehad. Voor morgenhoop ik dathet beter gaat, gaat het niet, dan heb je jebest gedaan. Beterschap en hou je goed. Lieve groetjes en sterkte.:
  2. Paul en Pauline:
    1 juni 2019
    Vooral niet je enkel forceren en rust goed uit! En al komt het einddoel volgend jaar of later... moet je eens zien wat je al hebt bereikt, gezien en meegemaakt! Wat een doorzettingsvermogen. Je mag trots zijn.
  3. Johan v.r.:
    2 juni 2019
    Wat jammer .
    Als je nu zou stoppen , is gezien wat je reeds heb gepresteerd , zeken geen nederlaag maar een goed besluit . Je kan het later toch altijd af maken .