22 sept 2019, dag 49: Soto de Luina - Cadavedo, 21 km (931 km)

22 september 2019 - Cadavedo, Spanje

Vandaag was een fantastische dag. Het was zalig weer met een verkoelend briesje en de route was prachtig. Het eerste stuk loop ik samen met de Deense Mary. We lopen veel door bos met flinke klimmetjes en afdalingen om meerdere heuvelruggen en stroompjes over te steken. Het is een mooi variërend bos. De paden zijn af en toe flink steil en stenig.

Pelgrims kapelletjeEen van de vele stroompjes die ik passeer vandaagVeel bos, maar ook afwisseling

In Santa Marina houden we een pauze waarna Mary eerder verder gaat. Haar tempo ligt hoger dan die van mij.
Er volgt weer een sprookjesachtig bos waarbij ik langs een bron kom en dan helemaal afdaal naar een kiezelstrand.

En weer door een stroompjeStenig padKlif bij Playa de rio CaboAan het kiezelstrandje Playa de rio Cabo

Lekker lang op het strand gezeten. Daarna weer flink omhoog met af en toe mooie uitzichten op de kust.

IdyllischEn weer omhoogIndrukwekkende terugblik na de klim

Ik kom in een roedel honden met jagers terecht die me manen om vooral door te lopen.
Niet lang daarna kom ik in Cadavedo. De kleine privé Albergue is snel gevonden.
Lekker douchen en met mijn benen hoog op bed deze blog typen. Mary slaapt ergens anders in het stadje maar we hebben afgesproken om eind van de middag samen wat te gaan drinken en eten.

1. Paul:
    22 september 2019
    Big brother is watching you 😄
    Mooi verslag en foto’s!
    Succes Conny!
  2. Corry Arts:
    22 september 2019
    Och wat een mooie wandeling en zo mooi weer. Dat was genieten vandaag. Hele mooie foto's. Een fijne nachtrust en motgen weer fris verder. Liefs