Up-date vanuit Poumailloux

8 mei 2019 - Oradour-Fanais, Frankrijk

De afgelopen weken heb ik hard mijn best gedaan om zoveel mogelijk te rusten. Dat lijkt goed geholpen te hebben, want de peesontsteking lijkt zo goed als genezen. Het plan is om nog een paar dagen te revalideren en dan aanstaande zondag terug te reizen naar Spanje.

Ondertussen heb ik genoten van het lokale plattelandsleven hier in Poumailloux, met veel dank aan de vrienden van Miriam. Heerlijk om je zo welkom te voelen.

Zodra ik weer wat meer kon lopen hebben we ook wat uitstapjes gemaakt:
- een full English breakfast bij de Engelse gemeenschap in de regio
- klooster en kerk in Mortemart met bijzonder  houtsnijwerk
- het dorpje Montrol-Senard dat een waar openlucht-museum is (onder andere een oud schooltje, smederij, schoenmaker, bar-café, enz)

Kortom, ik hoop jullie vanaf zondag weer over onze vorderingen op de camino te kunnen melden !

1. Paul:
    8 mei 2019
    Kinkt goed Conny! We duimen voor je!
  2. Mieneke:
    8 mei 2019
    Veel succes. Hopen dat het goed gaat.
  3. Pauline Bouman:
    8 mei 2019
    Fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat!
  4. Annemarie:
    8 mei 2019
    Conny wat een goed bericht. Al dat geduim voor je hier in Nederland helpt dus toch. Op de foto's te zien heeft je goede humeur niet te veel geleden. Rustig doorstappen als je weer op de Camino bent.
  5. Corry Arts:
    9 mei 2019
    Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat. Fijn dat je ook daar de omgeving heb leren verkennen en geniet van de gastvrijheid. Liefs en houdt je taai. Mama
  6. Corry Arts:
    9 mei 2019
    Lieve Conny fijn dat het goed met je gaat. Ook daar de omgeving gezien heb en zo gastvrij ontvangen ben. Nog een paar dagen en dan weer rustig verder. Hou je goed. Liefs mama.