Nog 2 weken ...

1 september 2019 - Groningen, Nederland

De tijd gaat nu heel snel. Na de 32 km Afsluitdijk heb ik elk weekend gewandeld. In eerste instantie met een rugzak met een paar lakens erin en elke wandeling een laken meer.
Het weer was meestal perfect en ik heb mooie wandelingen gemaakt. Veelal vanuit huis maar ook bij Wijhe (langste natuurpad van Nederland) en dit weekend twee dagen Marskramerpad met een overnachting bij Vrienden op de Fiets. Zaterdag was het behoorlijk warm met 30 graden maar de route van Holten naar Rijssen was prachtig. Vandaag was het perfect wandelweer en liepen we van Rijssen naar Borne. Ook weer genieten, zie foto's.

Gelukkig gaat het lopen goed, zowel met de enkel als met de rugzak. De komende 2 weken nog eens kritisch mijn paklijst door lopen en de laatste ditjes en datjes aan schaffen. Ook kijken of ik een rit naar La Isla via blablacar kan scoren. Anders alvast de bus Bilbao - Ribadesella boeken. We gaan het zien.

Voor wie het leuk vindt: zie ook