Camino april 2019
La Réole (Fr) naar Zumaia (Es) over via Vézelay, via Nives en camino del Norte
Foto’s 201 - 220 van 251 |
-

't is net Groningen
-

We lopen Les Landes in
-

Bloeiende brem
-

En het gaat maar door ...
-

Gelukkig, hier geen fietspad in aanleg meer
-

Mairie van Captieux met uitlopende platanen
1 reactie -

We zijn nog steeds in overtreding
-

Prachtig ochtendrood bij la Domaine de Forbeix
-

Ons huisje (bovenverdieping) voor 1 nacht op domain de Londeix
-

Het voetpad over het oude spoorweg talud wordt omgevormd tot fietspad
-

Het voetpad over het oude spoorweg talud, eigenlijk verboden terrein.
-

Oude huizen in Bazas
-

Mooie binnenkant kathedraal Bazas
-

Kathedraal van Bazas
-

Een mooi, rustig, slingerend weggetje
-

Ingewikkelde constructies om wilde duiven te vangen
-

Waarschuwing om te fluiten tijdens duivenjachtseizoen
-

Meer bij Brouqueyran
-

Mooi pad langs het meer
-

Badkamer in chateau de Mirail
1 reactie

