16-2-2020 Goedemorgen vanuit Suriname

16 februari 2020 - Paramaribo, Suriname

Nee, ik ben hier niet om te wandelen, maar voor werk en familiebezoek. Ook uitstapjes en natuurlijk lekker eten. Op verzoek van mijn moeder zal ik af en toe een berichtje posten.

Gisterochtend voor de storm uit van Schiphol vertrokken. Twee films, een paar hoofdstukken, wat werk en twee maaltijden later geland op Zanderij. Ik was redelijk snel de douane door (1 uur), waarna ik nog een uur op mijn koffer moest wachten.
We werden opgehaald door de zus van Fariza en gezellig kletsend (tori maken) reden we naar Paramaribo. Een warm onthaal bij de moeder van Fariza waar ik kennis maakte met de rest van de familie en getrakteerd werd op zalige roti. Eten is heel belangrijk in Suriname.

Rond negen uur werd ik afgezet bij het resort. Het is nu de 6de keer dat ik hier verblijf (9de keer in Suriname) en het voelt toch een beetje als thuis komen.
Redelijk geslapen en het tot 7 uur uitgehouden in mijn bed. Nu met een kop thee op mijn veranda met dit uitzicht:

Oxygen resort

Oxygen Resort 2

1. Mieneke:
    17 februari 2020
    Heerlijk Conny in Suriname. Als ik er aan denk ruik ik het😀. Werk ze en hopelijk ook genieten van het mooie land. Gr.de buurtjes.