Weer terug uit het land waar ze kinderen happen en drukken

22 februari 2019 - Groningen, Nederland

Het is altijd op een prettige manier hard werken in Suriname. Samen met een fijn team veel patiëntjes gezien. Daarnaast colleges en klinische lessen gegeven. Maar ook heerlijk weer, lekker eten en fijne hartelijke mensen.

En ja, ze happen er kinderen in plaats van dat ze kinderen voeren. En ze drukken kinderen als ze bedoelen dat ze niet toegeven en kinderen goed onder de duim houden. Leuk dat Surinaamse dialect.

En als je in Suriname gaat wandelen dan ga je een uitstapje maken of op reis. En dat doe je niet te voet ! Dus een wandeling van1200 km te voet, dat is moeilijk uit te leggen.

En nu ... nog 5 weken ... om van alles op werk af te ronden en over te dragen, mijn nieuwe schoenen in te lopen en knopen door te hakken over wat ik wel en niet mee ga nemen in mijn rugzak.
En ook nog proberen wat te trainen.... tenslotte moet er straks wel 1200 km met rugzak gelopen worden.

Ondertussen heb ik ook een overzicht van de route gemaakt. Zie foto's. Maar daarover later meer.

1. Annemarie:
    24 februari 2019
    Goed zo Conny, de blog ook weer actief. Denk om het klimaat in de Pyreneeën; in april kan er nog sneeuw liggen en kan het 'snachts puur koud zijn. Daar denk je bij voorkeur niet aan na onze tropische reis en nu heerlijke lente bij terugkeer. Maar het is de ijskoude realiteit. Veel plezier met het trainen en de voorbereidingen.

Annemarie